Denne teksten er kopiert fra det forje spørsmåls-innlegget.

Heretter kommer jeg til poste et innlegg en gang hver søndag, hvor jeg svarer om dere har noen spørsmål, lyst til at jeg skal skrive om noe spesielt e.l! Så lurer du på noe? Skrik (skriv, I guess) ut i kommentar-feltet her. :)

Noe lignende dette innlegget vil bli postet hver mandag, slik at dere kan spørre hver uke om dere kommer på noe mer senere. 

Jeg svarer på det aller meste, men dere skjønner selv når dere når grensa til alt for personlig. 

Så, bring it on!
18/11/2013 06:21:51 am

Har du kjæledyr? :)

Reply
20/11/2013 12:55:00 am

så fin blogg du har!

Jeg holder forresten på med en sponsoravtale med Sheinside, så hvis du kunne bare klikke på linken til sheinside i det øverste innlegget på bloggen min så hadde det betydd suupermye for meg! Tusen takk på forhånd! <3

Reply

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.