Picture
Først og fremst må jeg jo bare si hei og velkommen, og ikke minst takk for at du tar deg tia til å lese min første bloggpost her på WaywardKO! 
Jeg har ærlig talt ingenting spesielt å blogge om, annet enn hva dagen i dag har gått ut på, så da kan jeg jo alltids oppdatere dere om den!

Vi startet egentlig dagen med en veeeldig treg morgen, for så å trille oss en tur på nav og butikken for å handle noe så kjedelig som middag, haha. Deretter trilla vi hjemover, bare for å måtte trille tilbake til helsestasjonen å levere noe jeg hadde lånt der rett etter Liam ble født. Men, over til noe litt mer interessant, vi har vært på visning i dag! Akkurat nå så leier vi en leilighet, men kontrakten her går ut straks, og nøkklene skal leveres 1 januar, med andre ord, det begynner å haste litt! Aller helst vil vi jo gjerne kjøpe oss noe eget, men da er vi nødt til å få oss lån først, så vi krysser både fingre, tær og gud-vet-hva for at vi får det etterhvert. :)

Ellers lurer jeg bare på, er det noe spesielt du vil lese om her på bloggen? Hverdag, outfits, "mammablogg", anbefalinger, tema-innlegg e.l? Skrik ut!


14/11/2013 05:19:28 am

Altid utrolig morro å lese nye blogger, skulle gjerne lest litt om hvordan det er å være mor med dine meninger :) syntes det er så spennende å se og høre om hvordan slikt er! :) okda. Får ikke helt til å beskrive hvorfor, men syntes det er spennende! :) håper du får en fin kveld videre og snart god helg! :)

Reply
14/11/2013 05:30:31 am

Haha, jeg vurderer å skrive et skikkelig innlegg om det å være ung mamma osv! :)

Reply
14/11/2013 05:32:25 am

Da må jeg vell bare følge med da :D

14/11/2013 08:42:04 am

Oi, så gøy med nystartet blogg! Jeg håper du vil trives godt. Jeg vet jo ikke om du har blogget på en annen portal tidligere, men uansett så håper jeg at du vil oppleve det at det er gøy med blogg:).

Jeg vet ikke helt hva jeg vil lese, det er så individuelt, men blogger som skiller seg litt ut, liker jeg å lese. Hva nå en det er, er ikke godt å si faktisk hihi :). Jeg tror man skriver godt bare man er seg selv og skriver om det man interesserer seg for jeg :)

Sv:
ÅÅ, det er utrolig koselig å få hjemmelaget julekort! Jeg blir iallfall kjempe glad de gangene jeg har opplevd å få det selv:).
Ja, det er koselig å pusle med det, selv om det er kanskje litt tidlig for noen. Men det er jo fint å bli ferdig med de også, slik at de faktisk kommer frem til Jul! hihi.

Reply
14/11/2013 08:43:13 am

PS! Masse lykke til med leiligheten, håper dere får den! Det er passe nervepirrende særlig når en kontrakt har gått ut. Så jeg krysser fingrene for at visningen går bra og at den blir deres!:)

Reply
15/11/2013 12:34:44 am

Tusen takk for det! Det håper vi også, haha ;)

15/11/2013 12:34:05 am

Det skal jeg prøve å huske! ;)

Kjempekoselig, ja! Har store planer om å komme igang med hjemmelagde julekort til neste år, så lillegutt kan være med og, hihi :)

Reply
14/11/2013 10:37:49 pm

Så fine bilder du tar! Elsker det med katten

Reply
15/11/2013 12:35:06 am

Tusen takk for det! :)

Reply
15/11/2013 06:45:10 pm

Lykke til med bloggingen! Håper du liker det! :)

Reply
Linn Therese Danielsen
15/11/2013 08:07:17 pm

Takk for det! Har blogget i flere år før, men da på andre sider. :)

Reply

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.