Heihei! Beklager at det ikke ble noe skikkelig innlegg i går, men vi var ikke hjemme før i tolv-tiden, og da hadde jeg egentlig nok av andre ting å gjøre, hihi. 
Gårsdagen ble tilbrakt hos min kjære mamma som fylte 40 år i sluttten av oktober, men ikke fikk feiret før nå. Jeg hadde med meg kameraet men glemte som vanlig å ta bilder, så dere får nøye dere med et bilde av lille, vakre Liam når han skulle legge seg i går kveld, med pysj på! :) 
I dag har vi egentlig bare rota bort hele dagen (og kvelden for den saks skyld!), og det eneste produktive vi har gjort er vel å få i oss litt middag? Haha. 
Ellers sitter jeg å venter som en gal på at pakken med div baby-ting jeg har bestilt skal dukke opp i posten snart! Fant ut at det var på tide og ordne med en sånn "matt" han kan ligge på når han ligger på gulvet, istedenfor å bruke pledd e.l hele tiden, slang også med en stelleveske, en body og en bukse. Herregud som jeg elsker salg, hihi! Jeg har vel som de fleste mammaer helt dilla på å kjøpe alt mulig greier til min lille. ;)
3/12/2013 11:50:16 am

Åhh, Liam er så nydelig! <3

Reply

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.