Dette innlegget er egentlig litt tungt for meg å skrive. Det er så mange forskjellige meninger her i verden, så mange følelser å ta hensyn til. Derfor blir kanskje dette innlegget litt "rett fram" - så jeg håper virkelig ikke dere tolker dette på en annen måte enn det jeg skal frem til.

I dagens samfunn er det jo så mange som skal mene så mye om alt. Sjeldent er det en eneste person som er bra nok for oss. Vi finner alltid noe å pirke på. Enten er vi for tynne, for tykke, for høye, for små, vi sier noe galt, vi gjør noe galt. Prøver man hardt nok, er det alltid noe å klage på. Men hvorfor skal vi være så jævla trangsynte? 

Jeg vet godt at jeg ikke er noe bedre selv. Jeg dømmer, snakker dritt osv, slik som alle andre. Og kom ikke her å si at du aldri i ditt liv har snakket dritt om noen, for det tror jeg virkelig ikke noen med hånden på hjertet kan si. 
Man mener det kanskje ikke så ille som folk oppfatter det, men de minste ting kan faktisk såre. Det trenger ikke en gang være i form av ord, et blikk er faktisk nok. 
Jeg har aldri blitt ekstremt mobbet sånn sett, som mange av mine venner og bekjente. Men jeg har da hatt mitt, jeg og. I halvannet år måtte jeg høre på at "to av min venner," som jeg velger å kalle de, kalte meg gother. Hele tiden. Hver eneste dag. De pakket faktisk inn en kniv og ga meg i gave en gang. Hvorfor? Fordi jeg hadde min egen stil, og ikke kun gikk i klærne de likte selv.

Dette innlegget er ikke et "jeg er så forbanna mye bedre enn deg"-innlegg, jeg vil bare be dere om å tenke dere om før dere sier noe. Det er vanligvis en grunn til at folk i dine øyne er "for tynne, for tykke, for ditt og for datt." Så, tenk før du åpner kjeften.

Takk for meg.
Tonje
5/12/2013 09:03:22 am

Kjempe bra skrevet Linn <3 Stå på nydelige deg :'D <3

Reply
5/12/2013 03:03:12 pm

Du og, herligste!

Reply
5/12/2013 03:47:21 pm

Kjempe bra skrevet!

Reply
6/12/2013 01:09:09 am

Takk for det!

Reply
Heidi
5/12/2013 08:11:59 pm

Kjempebra skrevet Linn! Jeg er helt enig! Men det å gi deg kniv i gave, uff. Enkelte folk er så utrolig dumme!

Reply
6/12/2013 01:08:26 am

Tusen takk for det! Jeg er jo ferdig med det nå, men det var utrolig sårende og proveserende på den tiden, ja!

Reply

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.