Hallo alle fine! Jepp, jeg lever faktisk enda. Jeg må virkelig bli flinkere til å huske på bloggen, men dere må også bli flinkere til å kommentere synes jeg, haha. Jeg har minst 100 unike besøkende hver gang jeg skriver et nytt innlegg, men jeg må si at dere ikke er spesielt flinke til å gi noe tegn til at dere er innom, haha. 
Jeg har forresten et lite spørsmål til dere; ville dere vært interessert i noen foto-innlegg også, eller vil dere ha ren blogg? 
Ellers har det vel ikke skjedd så voldsomt mye siden sist, vi har vært på enda en visning i Buskerud, en tur innom Ikea, på familiebesøk, hatt familiebesøk osv, osv! 
Jo, også har jeg endelig fått pakken i posten med greier til Liam som jeg bestilte for en liten stund siden! 
Bestilte en matte som han kan ligge på på gulvet (som dere ser har kattene allerede godkjent den...), en stelleveske som kan henges på vogna, en søt body og en helt enkel bukse. Han vokser jo så fort at han rekker så vidt å bruke klesplaggene sine 2-3 ganger før han må ha noe nytt, hihi.
Fikk forresten spørsmål om jeg hadde kjæledyr, og ja, det har jeg. Jeg har tre katter. To som bor her hos oss (de på bildet), Mercedes og Turbo,som er helt vanlige huskatter på ca halvannet år.
Ellers har jeg også en litt eldre herremann på 9 år kalt Sniff, han er av rasen Norsk Skogkatt. Jeg har også fått spørsmål om hvorfor bare 2/3 katter bor hos meg, og det er enkelt og greit fordi jeg synes ikke det var noe bra for ham å måtte flyttes hele 7 timer med bil da jeg flyttet hjemmefra, når jeg vet han har det like godt hos mamma. :)
Tonje
24/11/2013 03:50:03 am

Turbooooooo <3

Reply
24/11/2013 03:55:10 am

Hihi, jaa :D

Reply
24/11/2013 05:34:09 am

Ja :D

Reply
26/11/2013 02:51:45 am

Søte klær og søte katter, må også påpeke at jeg syns vurderingen din av å la den siste katten bli var veldig bra.. Mange dyr takler ikke så bra å bli flyttet på når de er gamle/ litt opp i årene :/
Jeg syns også at en blanding mellom foto og ren-blogg ville vært spennende :)

Sv: Jeg vil i alle fall anbefale deg å se den om du har sett eneren, men spørst jo kanskje litt på hvor godt du likte eneren også da :)

Reply

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.