Vår lille, vakre Liam kom til verden den 24 juli 2013, nøyaktig kl. 03.33 på Fredrikstad Sykehus. Han veide da 3655 gram og var 49cm lang, altså helt perfekt!

Jeg kommer til å poste regelmessige oppdateringer om ham, og da sannsynligvis hver gang vi har vært på helsestasjonen e.l. 

Hittil har Liam: Begynt å gripe etter ting, holde øyekontakt, følge ting med både blikk og hode, geipe, smile, le, "baby-snakke," sutte på hånd/tommel, snu seg på siden og tilbake.

  • Alder: 3 mnd, 3 uker og 1 dag gammel.
  • Vekt: 7710 gram.
  • Lengde: 66cm.


Hvor langt har ditt/dine barn/søsken e.l kommet i utviklingen? :)
15/11/2013 11:36:24 pm

Åh, så utrolig nydelig han er! :'D

Reply
16/11/2013 02:00:15 am

Ååh, tusen takk for det - jeg må jo så klart si meg heeelt enig :D

Reply
16/11/2013 12:08:57 am

Har kun ei storesøster, og hun er 21 - hehe. Koselig å se bilde av Liam, han var utrolig søt :-)

Reply
16/11/2013 02:01:09 am

Haha åh, da regner jeg med hun er ferdig med slikt x) Tusen takk!

Reply
16/11/2013 12:26:26 am

Så søt han er :)

Sv: Ja, det jeg også syns, helt perfekt for å føle seg pen, men ikke ta all oppmerksomheten :)

Reply
16/11/2013 02:01:53 am

Hihi, takk for det!

Reply
16/11/2013 07:27:07 am

Så vakker han er!
Vel, jenta mi er ikke akkurat noen baby lengre, årene går så alt for fort! Men jeg tittet igjennom bildene mine av henne i dag, og kom over julekortbildet. Aww tenk, det er 8 år siden det ble tatt!:). Tiden går så fort, så kos deg masse med prinsen din!:).

Jeg husker jeg gledet meg til vi kunne ha samtaler, der hun forsto ordentlig hva jeg fortalte henne om, og hun kunne svare tilbake med sine hverdags minner osv. Så kom den dagen, og nå er hun snart tenåring, ja tenkt det.. det er jo lenge til, men likevel så går det så fort! Jeg gleder meg hver eneste dag, hvert eneste minutt og sekund over at hun er her i livet mitt! Det er helt perfekt, og jeg kunne ikke tenke meg noe annet liv en å være Mamma til Lillemor<3

Jeg kan tenke meg at du tenker det samme om din Liam:) - Det var super gøy å følge med på utviklingen da hun ble født og videre i oppveksten som det er den dag i dag!:D

SV - På to av postene mine:
Girlsnight: Takk, Det var veldig koselig!:D

Fine dagen og Bingotur: Det er jo minst like koselig å bare være hjemme, særlig når man har sine fine hjerte barn rundt seg!:)

Reply
17/11/2013 10:04:27 pm

For en nydelig liten krabat! :) Liam heter sønnen min også :) Ha en super dag!

Reply
3/12/2013 03:42:59 am

Så skjønn han er! :D

Reply

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.