Hvordan reagerte foreldrene dine da de fant ut at du var gravid? Og hvordan fortalte du det? :)
- De tok det begge veldig pent, selvom de så klart synes det var tidlig. Både mamma og pappa var unge da de fikk meg, så de tok det kanskje bedre enn andre foreldre ville gjort? De var klar over at muligheten var der, så det var liksom ingen overraskelse når det ble bekreftet! Mamma var med meg til legen når vi fikk bekreftet det, så jeg trengte jo ikke å fortelle det til henne. Pappa fikk vite det over noe så idiotisk som facebook, rett og slett fordi jeg ikke så ham på så lenge (og jeg var jo nødt til å fortelle det), og jeg hadde ikke mulighet til å bruke tlf i den perioden. 
Hva får du sommerfugler i magen av?
- Haha, ja si det! Jeg får vel egentlig ikke så veldig sommerfugler i magen av noe spesielt lenger, iallefall ikke som jeg kommer på her og nå.
Åå fin du er! Hva inspirerer deg til å blogge?
- Haha aawf, så søtt! Jeg får egentlig litt inspirasjon fra alt og ingenting, men kanskje mest av hverdagen min, sønnen min, forskjellige fotosider, tumblr og weheartit! Ellers så får jeg også veldig inspirasjon av å enkelt og greit gå meg en liten tur ut, og bare se på mulig, noe så enkelt som noen blader som ligger dandert på en spesiell måte er nok til å inspirere meg på en god dag, hihi.
Om du kunne bestemme over hele verden for en dag, hva ville du gjort for at den skulle bli bedre?
- Tja, det er vel en hel del jeg ville gjort, men først og fremst ville jeg innført strengere fengselsstraffer for ting som overgrep, drap osv, forbudt all holding av spekkhoggere, delfiner og egentlig alle dyr som ikke burde holdes fanget for verken sirkus eller marine-parker. Og som så mange andre ville jeg også gitt total-forbud mot pels-farmer. 
17/11/2013 01:33:21 pm

flott innlegg :D

Reply

hvor gammel er du?
bra svart på spørsmålene!

Reply
18/11/2013 01:04:47 am

Jeg er 18 år gammel. :)

Reply
18/11/2013 02:42:14 am

så herlig og lese :)

Reply

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.